Will You Be Mine? ♥
I
U



Wonderful Life, Awesome Love!
♣ 0

Entah kenapa, dari semalam aku xsabar2 nak mengupdate blog! hahaha.. Teringat sebuah kisah yang bahagia seringkali buat aku menanges kesyukuran..

Alhamdulillah..
Dear Mr ♥, terima kasih sebab pernah hadir dan beri peluang untuk sayang kenal hati b.. Terima kasih untuk semua yang b da buat untuk gembirakan sayang.. sayang happy sangat bila dengan b.. Segala yang b da buat untuk sayang tak mungkin sayang akan lupa dan tak mungkin sayang dapat balas..harinie 23th Disember 2013, genap 5 bulan sayang kenal dan sayang b.. lagi seminggu nak masuk tahun baru..happy sangat dapat kenal dan sayang b..You're the best I ever seen  and loved.. Tak semua orang perfect..Terima kasih jugak untuk Bubu (Teddy Bear) yang mula-mula sayang letak nama b, tapi sayang tukar jadi nama Bubu (bushuk) hahaha..Tolong tegur dan tunjuk ajar sayang kalau ada salah dan silap..And I missso much your "bebel" tu !! Thanks jugak sebab sudi jadi boyfriend yang tercinta, dan sahabat sayang yang setia... You are the one, dear.. Hopefully, kita  sama-sama jaga hubungan nie :) Moga kekal selamanya.. Happy Anniversary  5 months ends of 2013.. Love u so much Mr ♥.. 
and tak lupa jugak, untuk..
 Dear Ex, thanks tinggalkan saya..sebab tanpa awak.. I would'nt ever know him.. Thanks you so much..Hopefully,now you'll be happy with her.. What you give, you'll get back..:)
P/S : ingat,karma tu wujud.. aku sendiri da tengok seksanya kena karma...so please watch out! hahahaha..



◄ older

newer ►