Will You Be Mine? ♥
I
U



Running Man Terbaik!
♣ 0

Ha! Skrg mood nak berblog memang banyak! Awesome! mood~~ Actually sebab, Mr ♥ balik Kelantan..So, tanak la ganggu dia.. Lagipun, kesian jugak kat dia, kerja tak berhenti..hehehe..

Okay..Cerita kali nie aku nak kongsi tentang program show yang tengah HOT kat korean! apa lg kalau bukan,



Aku mengakulah kat korang, sebelum nie aku memang tak minat cerita nie..selalu dok kutuk kawan2 aku yang layan cerita macam 'bodoh' nie.. then, dia cakap..okay! we'll see one day sape akan layan citer bodoh nie jugak..

Toink! Gedebush tong besar atas kepala!

Tula, cakap lagi tak suka tue tak suka nie..amek kau!! ahahaa.. last2  gelak guling2 sampai luka kena kulit durian.. hahaha.. First aku tengok citer nie kat TV2,mungkin disebabkan dah nak partakhir, cerita nie macam xbest... tapi  bila esoknya,aku nak tgk tv,takde siaran yang best..so terpaksa la tgk Running Man yang baru nak start tu..

First lps tgk, I ADMIT la,kenapa orang taksub dengan cerita yang aku cakap bodoh tu,, Actually cerita nie tersangat best! dorang kena capai mission secara individu/group..


Ha nie beberapa gambar dorang..:)



1) Jae Suk : Dia adalah ketua Running Man! Sangat awesome dan kelakar!
2) Jong Kook - sangat annoying! dan tak berapa suka dia.. hahaha (jujur gitu!)
3) Haha/Haroro - dia nie rapat ngan jae suk! hahhaha..kdg2 bendul jugak!
4) Gary - Mondays Couple dgn Ji Hyo! hahaha
5) Kwang Soo - Suka gila kat dia nie! ala2 macam bendul sikit.. Selalu kena buli dgn Kang Gary..hahaha
6) Jik Suk Jin - Dia selalu bersama Kwang Soo..Mudah dibuli !!! hahahaa
7) Jong Ki- He's cute! heheh
8) Ji Hyo - Satu-satunya peserta perempuan dalam RM! Comel!


Beberapa gambar dorg yang sangat awesome!!!!!




P/S: nasihat aku..korang jangan cakap cerita nie tak best..takut korang jd cam aku..sangkut tgk cerita nie sampai tak tgk assignment dah,.. ahhahahahaha..:) SUPERB!!



◄ older

newer ►