Will You Be Mine? ♥
I
U



Trip Melaka Bandar Bersejarah!
♣ 0

Dear Bloggies sekalian,.

Ekceli, aku tade cerita sangat pun yang nak aku ceritakan..Tapi disebabkan tangan aku nie gatal jugak2 nak bukak juga blog..

Okay biar aku cerita apa yang aku buat minggu lps..Aku, macam biasa la, Fatin, Etot, Syda, ngan Pija.. kitorang ade sewa keta then pergi melaka.. Ekceli, "tujuan" utama sewa tu nak g skytrex kat Shah Alam je.. Tapi disebabkan bnyk owner kereta tak bagi sewa sehari, so..kitorg sewa lah 2 hari..

Heehe, sampai je Melaka..Kitorang singgah #marinabay..kat situ kitorang lepak2 je sambil tengok matahari terbenam..Serius cantik sangat.. Hee~~






Nie lah kami..heehe, then malam tu, kitorang tido kat rumah Mak Cik Syidah kat Batu Berendam.. Dia bawak kitorang makan kat Yong Tau Foo.. Perghh, sedap gilehabaq kat hangpa..hehhee


Yang depan sekali belah kanan tu, sepupu aku yang comel.. nama dia Farah Dalilla, yang belakang tu Farah Atiqah.. yang lain2 kalau korang tak kenal, bg kaki mau? hahhaha Okay, Next lps YTF nie,mak cik belikan kitorang Coconut Shake.. First time kot aku minum.. Sedap?

OFKOS la..rasa rugi sbb tak minum sebelum2 nie..
hehehe...
(gambar takde sbb tak sempat nak shot)

Aku egt  kitorang balik and tido je.. Rupanya, kak Dilla nak bawak aku ngan kawan2 aku jejalan kat Jonker Walk.. Hm, ala-ala "Petaling Street" la Jonker Walk nie, cuma beza dia,
buka pukul 6, tutup pukul 12..

Nah, beberapa gambar Jonker Walk Street..











Okay..Setakat nie jela, cerita aku kat Melaka.. Nak tulis lg macam da pjg sgt..
Gambaq banyaq ja lagi.. heehee, Nanty kalau  ade masa I update lg ye

hee
Thank EOS 550D..

Muahxxxx!!




◄ older

newer ►