Will You Be Mine? ♥
I
U



The best day EVER! 15 Dec 2013!
♣ 0

Eeehhhhh! A wonderful story to share OKAY!!!! hahaha dari semalam xsabar nak update citer nie tahu?
Semalam kan, saya keluar g "dating" haha dengan Mr  ♥! hehe..

Kitorang pergi tgk cerita Hunger Games..:P Walaupun pada mulanya saya tak berapa paham cerita nie tapi its quite funny and seronok untuk dilayan sebab cerita tu ttg kisah games yang mana dorg menang disebabkan kisah cinta mereka..:) ye kot?? ya la da kata pon kitorang sesama makan popcorn...aww sweet!  hahaha.. tapi kan kan kan.. yang peliknya sekarang..aku tak tahu apa ending cerita tu? hahaha

Okay lepas kitorang tgk wayang dia plan nak g main bowling..tuptup dia cancel sbb aku tahu yang dia mengantuk and tak suka kawasan yang ramai orang.. Ekceli la kan, time tu sumpah aku sedih, ye la sikit punya excited la aku bawak stokin bagai.. tetiba cancel camtu je..mujurlah saya nie sayang awok tahu!!! hahaha so mana blh merajok lelama ngan awok..hehee

 then..dah cancel..dia ajak jejalan kat lowyat.. kitorang g lah.. rupanya kawan nak g tgk gundam.. hahahah, aduhai encik sayang saya nie.. dia nie mmg! kalau jumpa gundam, lupa dengan awek sekali tau!!!! hahaha, tapi macam saya cakap kat awak semalam, syg memang xhalang kesukaan b.. u are my priority! cewwah! haha.. ouh ya, entah ape sakit yang menyerang Mr saya nie taktahu le kite.. hahaha, Ekcelilah kan, hahaha (kan dah jadik minah ekceli dalam novel, akhirnya aku kawin!).. hahaha, semalam dia jiwang sangat.. auww, melting jugak lah saya.. sampai terpaksa cover blushing cheek..:) hahaha, kitorang lalu kat Dataran Merdeka, almost 5-  6 times ekceli, and his still tak tahu jalan kat area tu cemana..aduhai.. then saya tanya lah dia, kalau syg takde, macamna? GPS kan ade.. tapi skrg sayang kan ade, sayang la pelengkap hidup b.. hahahha, oh my sweety..hahaha, 

okay dah merepek ke situ plak dah..haha, then da sampai rumah je..berat sangat hati aku nak berpisah ngan dia.. tak puas ag nak hilangkan rindu kat dia...dengan rasa berat hati, seperti biasa aku hulurkan tangan untuk salam. then, dia cakap ada barang dalam bonet nak bg.. Aku pun macam biasa anggap nothing special la sebab time birthday aku pun dia just buka bonet and ambil pretzel.. tu je, nothing suprise.. and apa yang aku paling tak sangka, time dia buka bonet tu, 

SUPRISE!!!!!!!

dia cakap, amek  cepat!!!! kalau tak b tutup balik.. serious, aku betul2 tak sangka!!!!!
Rasa nak nanges time tue.. Rasa macam nak peluk dia terus,
He's really AWESOME GUYS!

Thanks you so much dear, cause always make me happy,
I hope I can be the best for you dear..
I hope I can make you happy as like you do for me,
I hope I can be a superb girlfriend for you,
and also...
I really HOPE oneday you'll be mine for m.
Insyaallah..:)

NOW,

I REALIZE THAT YOU'RE A PART OF MY LIFE AND
ONLY YOU WILL MAKE ME HAPPY.

THANK YOU Mr.♥!



◄ older

newer ►